Yazdığınız mesajlara cevap veya beğeni aldığınızda bildirim gelmesini istiyorsanız lütfen kayıt olun :)
anonim_bay

100927

0

3572

6920

anonim_bay 0

0 Siyah bereli, seni bu akşam kütüphaneden çıkarken gördüm. Bi bulabilsem instanı falan....

Facebook ve Twitter'da bizi takip etmeyi unutmayın :)

anonim_bay 0

0 Osmaniyede dün akşam arabaların lastiklerini patlatan insan dışı varlıklar, öğrencilerin parmağı olduğu düşünülüyor, çoğu arabada üç lastik kesilmiş. Dün gece kaza ile alakası varsa milletten ne istendi? Er ya da geç bulunacaktır!!

anonim_bay 0

0 Tek kelime bile konuşmadığınız insanları başkalarını fikirlerine güvenerek nasıl yargılıyorsunuz.Nasıl hakkında ahkam kesebiliyorsunuz?Düşünmeden konuştuğunuz tek bir sözcük bile karşınızdakini yaralayabilir biraz bunun bilincinde yaşamak lazım.İnsanlar çok acımasız...

anonim_bay 0

0 ne oluyor kardesim ne bu tantana
.

anonim_bay 2

0 2 bin tl basip formasyon alip öğretmen olmak yok artik öyle bir dünys geride kaldi

anonim_bay 0

0 Ayrica az onceki yaziyi paylasan ben sayfaya ilk girisimdir egitim fakultesi ogrencisiyim ve üniversiteyi ter akitarak kazandim çok sükür 7 24 buradada gezmiyirum yeri geldimi kitap okuyup gelistiriyorum kendimi her alanda. Ayrica fedagojik formasyonun sadece egitim mezunlarina verilecegi kararida cikti allaha sukur diger fakultelerin formasyon alabilmesi icin ek olarak 2 yil daha okuyup yüksek lisans yapmasi gerekecek. Ne güzel ben kıçımı yırtıp egitim fakultesini kazanacam baska fakülte mezunuda zar zor dusuk puanla o bolume yerlesmis kalkip oğretmen olacak yok öyle yağma. Her kes düşüncesini belirtebilir karsilikli saygi çerçevesinde.

anonim_bay 3

0 Arkdaşlar fen edebiyat fakültesi ve ilahiyat fakültesini eleştiren arkadaş gayet hakli konusuyor neden gerçekler bu kdr zorunuza gidiyor ? Ne idüğü belirsiz binlerce insan sirf atamaları iyi diye ilahiyat fakültesini seçiyor. Derslerle ilimle alakasi olmayan ne kdr adam varsada fen edebiyata yerlesmis. Adamin tipine bakiyorum alkol sigara kullaniyor bahis oynuyor sabahtan aksama kdr o cafe senin bu cafe benim 101 oynuyor kari kız pesinde kosuyor gelmis ilahiyat okuyor ne yani simdi bu adammi din kültürü öğretmeni olacak ? Onun disindada fen edebiyat mezunlarinin akibeti belli yani cogu sirf üniversite ortami goreyim veya yillardir gidemiyom universiteye istedigim puani alamiyom kafasiyla geliyorlar ve ya asker ya polislik düşünüyorlar. Bari gidin kısa yoldan asker polis uzman olunda vatana faydaniz olsun ailenize yük olmaktanda kurtulursunuz.

anonim_bay 12

0 Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır bu sitenin takipçisiyim, çoğu itirafları okudum sayılır ve bu sitenin bana kattığı düşünce fen edebiyat fakültesinin salaklarla kaplı olmasıdır. Barajı zorla geçip “anamın babamın parasını yiyeyim” diye düşünen insan topluluğudur fen edebiyat fakültesi. Şimdi soracaksınız, “nerden çıktı bu düşünce” diye. Benim gibi uzun süredir bu sitenin takipçisi olan insanlar görecektir ki fen edebiyattaki çocuklar birbirlerine ergenler gibi laf sokmakta, sınıfçılık yapmaları (arkeoloji tarihi döver, tarihçiler edebiyatçıları parçalar gibi çocuk çocuk hareketler). Sinop’ta Eğitim Fakültesi ve Sağlık Yüksekokulu hariç tüm fakülteler kapatılmalıdır. Barajı zorla geçip buraya gelen anadolulu çomarlar tüm insanlığa zarar vermektedir.

anonim_bay 1

0 Aklımı alıyorsun siyah bereliiii

anonim_bay 0

0 Fen edebiyatta sürekli bakıştığım bu akşam da stad KYK da bavulla bekleyen siyah eşarplı hanfendi seninle tanışmak istiyorum görürsen buralara bi yorum bırak 😀