Yazdığınız mesajlara cevap veya beğeni aldığınızda bildirim gelmesini istiyorsanız lütfen kayıt olun :)
Kadın Erkek Popüler
0 Birinden hoşlanınca sinirli bi insana dönüşen tek mal benim galiba bu nasıl reaksiyon

Facebook ve Twitter'da bizi takip etmeyi unutmayın :)

0 Kırıkmandalsapı sana nasıl ulaşabilirim............................................
0 Arkadaşlar merhaba merkezde iftar çadırı veren bir yer biliyor musunuz ya ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏
0 Bugün saat 12.30 gibi copey center da gördüğüm kız senden çok etkilendim. Senle birkaç kez göz göze geldik. Kırmızı tişört vardı üstünde. Yanında da başörtülü kız arkadaşın vardı. Benle arkadaşım pazara doğru gittik sizde arkamızdaydınız. Sonra kayboldun. Konuşmak istedim ama olmadı. Eğer bu yazıyı gördüysen lütfen yorum yaz. Seni bulmak konuşmak istiyorum.😊
0 Bugün saat 12 gibi fen edebiyat durağında bi arkadaşıyla oturan eşofmanlı beyaz adidas çantası olan arkadaş sana nasıl ulaşabilirim
0 Osmanlıda çalışan hemşirelik okuyan kız. Orda çalışanlardan birinin sevgilin olduğunu düşünüyorum ama eğer değilse gelip seninle tanışıcam en kısa zamanda
0 Egonuzda boğulun lan. O kıçınız inmesin yukardan. Sanki bulunmaz hint kumaşısınız da burnunuz havada
Brad pitt,david beckham bekleyin siz. Şu mübarek günde delirttiniz lan beni. Manyak oldum şu bilmem naptımın okulunda. Bırak sevgiliyi,arkadaş olmak için bile mükkemmel olmak lazımmış... Ulan size yangında su veren itfaiye hortumunun....
0 Aykın cafeye acil çalışacak sabah eleman aranıyor bilgi ve başvuru için cafe ye uğramanız yeterli otel 117 yani
0 Kızlar şu an tersane tarafında olan varsa okeye 2 kişi aranıyor gelmek isteyen yazabilir beklemedeyiz 😄
0 Görgüsüz arkadaşlar... Üstüne alın,alınma. Şu mübarek sıcak Ramazan ayında toplu taşımalarda leş gibi kokan görgüsüz arkadaşlar. Dolmuşun içi sıcak,nefes almak sıkıntı, oruç tutan var. Sizin kokunuzu çekmek zorundamıyız kardeşim? Bi çeki düzen verin kendinize be. Hava zaten sıcak. Bi de sizle mi uğraşalım. Lütfen. Bi deodorant 10 15 lira. Ağzımı bozmak istemiyorum. Lütfen..